tjugosjunde oktober.

Hockey igår. Ledsamhet idag.
Jag och syster åkte till Scandinavium
för att titta på när Härliga Djurgår'n mötte Frölunda.
Tyvärr har DIF en tendens, att vid möte med ett
bottenlag, själv sänka sig till den nivån.
Det är förmodligen också därför vi gör de
bästa matcherna när vi möter exempelvid Hv71.
Tråkigt med förlust, eftersom det är så sällan jag
går på hockey. Tråkigt eftersom det var min
systers första match. 
Men med förra årets final i minnet finns det gott om hopp.
 
För övrigt arbetar jag med min fobi, och har därför
köpt mig en klocka. Än så länge är projektet
på försök. Blir det för obehagligt åker den tillbaka
ner i etuiet igen.

Nu ska jag åka bort till gymnasiet och fota
en handbollscup. Bevare mig väl.

Kommentarer

  • Franny
  • 2010-10-27

Mjaa, jag har också just köpt en klocka! :) Det är tjusigt, så hoppas du övervinner något av fobin!:)



Tråkigt med hockeyn, såg den på datorn. Själv har jag två jksyd-resor att se fram emot i höst. Jaaaaa! :O

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus