tionde januari.

Tänka sig. Idag har jag varit inne i hälsokostaffären,
och köpt både Omega 3-tabletter och en flaska full
med vitaminer. "Den innehåller dessutom energi så att
man blir mera pepp", sa expediten.
Jaha. Men då har jag hamnat rätt.
Naturligtvis utgår jag ifrån att det inte kommer att hjälpa,
så blir jag glatt överraskad om det sen visar sig positivt.

Idag har jag haft ett möte med Peab,
och gjort de sista valen till lägenheten.
När vi skulle gå igenom tapeter höll jag på att bli
galen av alla valmöjligheter (Hej I-landsproblem),
så till slut tog jag bara några. Tanken sen är ju ändå att
piffa upp det hela med en fondvägg med gayerotiskt motiv :)

R. säger så fina saker hela tiden.
Själv går jag runt på nålar. Rädd för att alltihop bara är
en transportsträcka fram till ett "du, jag tror inte att det här funkar".

Jag längtar till helgen. Jag längtar tills det är jag och Franny igen.
Längtar till den fysiska närheten. Och till alla osagda tankar som kan få utlopp.

Kommentarer

Ser verkligen fram emot den där gayväggen! Längtar tills du kan bjuda mig på fina middagar och ett dopp i badkaret ockås hihihihihihi

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus