sjätte juli.

Inspirationen har funnits strax intill hela dagen.
Gjorde en större intervju med Gösta Unefäldt igår.
Han är aktuell med ännu en kriminalroman om Polisen i Strömstad,
och samtidigt sänder nu SVT en av filmerna, Domarmordet.
Jag har velat träffa honom ända sedan jag flyttade hit.
Vi pratade mycket om detaljer i böckerna, om Jörgensson,
Gryt och Kronborg. Hade ju helst velat tacka honom för
att det är så många fina homoscener mellan Gryt och Kronborg,
men jag fegade ur...

Tog långlunch med R. ute vid Kallbadhuset.
Vi köpte med oss sallad och satt i gräset
och tittade på båtar och badmänniskor.
Finemang vart det!

Efter jobbet åkte jag och Linda på en visning
av min lägenhet. Det mesta av kök och badrum
är nu på plats, och allt var så fint.
Kan dock fortfarande inte förstå att jag ska få bo där snart.  








Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus