nittonde augusti.

Nu har jag bara tre arbetsdagar kvar innan jag går på en månads semester.
Härligt! Jag och R. har bokat resan till Gotland nu,
och om två veckor bär det av mot Visby. Har aldrig besökt ön innan så det
ska bli väldigt kul att få stryka runt Ringmuren och titta på allt annat fint.
Har redan satt ihop en liten utflykts- butiks- och restauranglista som ska prickas av.
 
Hade reporterjour i helgen och under jobbet i Fjällbacka passade jag på
att kika in på Tång som hade utförsäljning. Unnade mig det där svindyra doftljuset
från Voluspa som luktar som godaste Bossparfymen (och som naturligtvist inte var på rea).
Nu återstår bara lite andra småsaker som ett fårskinn, en klotrund glasvas,
en gammal sockerbitslåda i trä samt en kruka från Sturehofs Krukmakeri innan jag är nöjd här hemma...
 
 

Kommentarer

  • Jenny B
  • 2013-08-19

Fina grejer som skulle passa hemma hos mig också. Ro hit med dem om du får tag i dem!

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus