trettonde april.

Nu börjar jag bli lite sömnig.
Är fortfarande kvar på jobbet och pysslar lite.
Håller på att måla min anslagstavla.
När jag ändå var igång målade jag även
Lindas och Karis.
Om inte de blir tacksamma nu väntar
ett kok stryk.

På måndag är det bestämt att vi ska ha
en liten kombinerad webb- och inflyttningsfest
på tidningen, så jag kommer få krupp om allt
inte är klart i mitt bås då.
Nästa vecka är det premiär för tidningen på nätet.
Kan tyckas märkligt att den inte har funnits som
webbversion innan. Bra att det äntligen är dags.
Så på fredag är det vip-fest för speciellt inbjudna (larv),
såsom politiker, kommunalråd, viktiga människor.
Tisdag nästa vecka håller vi Öppet hus för allmänheten,
alltså alla oviktiga människor, tycks det.
Hur som helst så ska mitt kontor vara tjusigast tills dess.

Varit hemma och ätit blodpudding och lingonsylt idag.
Och lyssnat på Elin Sigvardsson. Fina grejer.

I helgen kom ett mindre genombrott.
Jag var och fikade hos Kusinfjant, och som vanligt när vi
ses börjar vi alltid prata i munnen på varandra om Östersund.
Frasen "Det vore roligt att åka dit i sommar" blir verklighet.
Just den här sommaren har båda pengar på fickan och semester samtidigt.
Så jag ska boka vandrarhem snarast och Kusin bokar flyg.
Det finns en viss tjusning med att vara vaken på nattåget
och se Sverige flimra förbi utanför men...nej.
Hej Yran!

Pratade lite med Emma förut. Haah, så gött.
Jag tror englandsplanerna är bra planer för henne
och Franny. Jag tror det är bra om de två åker.
Ingen mer.


Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus