tjugoåttonde mars.

Hemgång om en timme.
Då ska jag och Linda ta en vårsolspromenad.
Sitta med ryggarna mot Badhusväggen och
äta vårens första glass. Finemang ska det bli!

Har inte riktigt hämtat mig från framställningen
av klockan. Inge woligt. Förutom den vanliga
kroniska tröttheten, märker jag en jävla bonuströtthet.
Väck med den!

Finhelg har det varit.
Pappa har skrubbat mina vita Converse med klorin,
och jag har målat naglarna knallröda.
Vi har ätit våfflor och gjort tjusiga fynd på en antikaffär.
Lyssnat på Håkan Juholts tal på partikongressen för (S).
Slötittade lite på hockeyn mellan fbk och aik.
Det är som Franny; man kunde fan inte bry sig mindre.

Igår drog Mästarnas Mästare igång för tredje året.
Sedan första säsongen har man ju alltid höga förväntningar.

Jenny: 'Att få se Ingemar Stenmark dyngrak är ett mål med resan' /Anders Limpar.
Franny: Hahaha, hoppas att det blir nåt bögligga den här säsongen,
typ som Ara och Pelle.
Jenny: Känns redan som lite vibbar mellan Ingemar och Kenny Bräck.
De tydde sig ganska tidigt till varandra. Bara 'samtal' i och för sig,
men så brukar det ju börja.
Franny: Jotack, samtal och ligga! De är väl lite blyga sådär,
kanske avvaktar, känner lite på varandra och hur läget är.
Jenny: Ingemar är ju inte känd för att vara mångordig,
så det dröjer nog inte länge förrän det blir som i
Philip Morris; 'enough talking, let's fuck'.


Jomen, så att...

Kommentarer

Mjaaah, bögliggat kommer inte sitta fel! :P



Pappa är ursinnig för det här med klock-framställningen. Läkare och så säger att det är farligt för hjärtat med sådana omställningar och ökar risk för hjärtinfarkt och så, så vad fan, kan dom inte bara lägga av med det?

Sv: Phish Food var god men jag tycker den blev lite för krämig. Finns godare, tycker jag nog allt. MEN. Ben & Jerry's gör en ALDRIG besviken ^^

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus