andre juli.

Är kvar på jobbet.
Väntar på att kollegan ska redigera
de två sista sidorna, så att jag kan skicka
iväg dem till tryckeriet.
Sedan är det bara löpet kvar som ska fixas.

Har varit en hektiskt dag.
En man har hittats död i en bergsskreva i Strömstad,
och en förundsökning om dråp är inledd.
Känns obehagligt när sådant inträffar,
och speciellt då det inte rör sig om någon olycka.

Ska bli skönt med hemgång och vila.
Blir nog lite Ben&Jerry's framför Debatt från Almedalen.

Imorgon ska jag och finaste R. ta båten ut till Koster
och äta middag på hotellterassen.
Vissångaren Lucas Stark spelar, och jag minns att jag
tyckte han var väldigt duktig när jag intervjuade honom förra året.
Ser fram emot att höra honom live.
De närmaste veckorna blir det även Love Antell, Elin Sigvardsson
och Kristofer Åström. Musikalisk lycka.


Kommentarer

  • Anna
  • 2012-07-03

Hej Jenny. Jag tittade in här idag. Har inte internet hemma men jag är på jobbet nu, har rast.

Ville bara skriva att jag tycker om dig!

Kram

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus