åttonde juni.

Ska ta båten ut till Väderöarna om några timmar,
områdets naturreservat invigs då.
Det blir starten på mitt helgjobb, som för övrigt blir ganska lugnt.
Fotboll, invigningar och så en brännbollsturnering.

Har haft några fina dagar.
Senast det var onsdagsmiddag hos Linda
tog vi med oss grillen ner till Strömsvattnet.
Skratt och prat och äntligen en potatissallad
som jag också kunde äta.
Och magen är så stor den bara kan bli.
Snart så...

På nationaldagen hälsade pappa på.
Jag bjöd på middag och efterrätt,
och han fixade ett insynsskydd till balkongen.
Till veckan då jag är långledig ska jag plantera det sista.

Och nästan varje kväll somnar jag lugnt intill dig.





Kommentarer

Fina bilder! :) Ha en underbar dag på Väderöarna! Vissa dagar r bättre än andra att få betalt för!! Jag ska äta "frukost" ;)

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus